Tuesday, July 5, 2011

Hari ni saya puasa. bagus kan saya ni?
puasa ganti. haha (terus tak bagus dah ;6)
yer yer saya tawu
dah nak masuk Ramadhan dah, baru nak ganti puasa.ish ish B/
Tapi tulah.. dah jadi tabiat. Saya sedang berusaha berubah. doa doa la yer (bertahun tak berubah rubah pon aku tengok ;p)

So hari yang saya lalui hari ni agak letih la berbanding biasa (takpe takpe, dugaan)
selalu hari pertama puasa je macam tu. bese la kan. perut terkejut, badan pon terkejut dan paling penting, memang pecah rekod la hari ni sebab dapur menjadi tempat yang paling kurang dilawati (kalaw tak, tiap setengah jam muke aku je kat dapur. haha)
Ape pun, juadah berbuka hari ni memang masyuk giler ah. sebab saya dapat makan laksa penang!! ha kaw, font besar lagi. excited la kate kan. ngeeee :) actually dah bape minggu dah mintak. puasa baru dapat (ok, dah tawu dah taktik baru.lalala). THANX MUCH MUCH IBUNDA! :)

Oklah, setakat ni saja entry saya. malas nak menaip dah
esok saya akan puasa lagi. banyak lagi taw hari nak kene puasa ni.
mungkin direct seminggu ni puasa. baru skang nak menggelabah, padanlah muka saya kan. 
And last but not least, kepada sahabat taulan yang belum habes puasa ganti tu, cepat cepat habeskan
kepada yang tak perlu ganti pula :
"aku jeles ah ngan kaw!haha"
. .

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...