Thursday, July 14, 2011

Dah lame saya tak post blog.
means, dalam erti kata sebenarnya la.
cakap pasal kawan kawan, hang out, bla, bla, bla
senang cite, memang dah tade la pasal menda alah tu sume dalam blog saya.
ala, menda menda yang biasa kita sume buat mase study dulu tu
cehh.. bunyi macam aku ni dah tue sangatla pulak
tapi seriously, tanpa menda menda tu, sememangnya saya kepupusan idea untuk bercerita. memandangkan saya lebih suke bercakap pasal aktivitis dengan kawan kawan dalam blog saya
tulah, suh cepat cepat sambung belajar, terhegeh hegeh nak buat benda laen dulu. well, saya terpaksa. by hook or by crook, i have to. really
ohhhh.. memang rindu gila zaman study and yet, i am not ready to leave that
so sebab tu lah saya sangat bersabar menanti tahun depan.

to Anis too. walaupun kadang kadang perangai kaw tak betul sangat, kejap hujan kejap panas, tapi thanx for surviving with me :)
and bila aku fikir balek, betul jugak cakap kaw. lagu two birds tu memang sesuai untuk kita. Every single word in the lyrics macam cerita kita.
Even everytime kalaw aku nak give up, aku ingatkan balek diri aku yang aku bukan berjuang sorang, tapi aku berjuang dengan kaw sekali
so, aku tak boleh selfish. kalaw aku putus asa, aku tahu kaw pon akan putus asa jugak and macam tu jugak la kalaw kaw putus asa.
aku tanak salah sorang dari kite jadi burung yang tanak lepaskan wayar tu. sebab aku dah pegang janji kaw dan kaw pun dah pegang janji aku. Just let's make it REAL!
. .

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...