Wednesday, June 1, 2011

Perasan tak saya jarang buat tajuk entry?
saya baru prasan arini. asal ek? hurmm maybe tajuk entry saya kaler biru kot
macam tak kene ngan background je.haha. k lah, bukan ini yang nak ku ketengah kan arini. ni kire macam advertisement la.ngee ;p

Hari ni dapat invitation perkahwinan lagi
ramai betul orang yang ku kenal nak kawen @ memang dah kawen pown
tak kesah la kan tu kawan rapat ke, tak rapat ke, kawan sekolah ke, kelas ke, bla, bla, bla ke
senang cite penah lah bertegur sapa sekali.haha
kira kawan ah tu kan. kawan tak bape nak knal org cakap
tak macam mat saleh
cukup memilih kalaw nak berkawan.
pon tak paham ape kriteria kriteria yang diperlukan mereka untuk berkawan
hais, stress betul (pehal aku nak emosi ni.macam tak kena je.haha)
ekceli bukan ni main theme nye.
kite berbalek pada cite asal lek
ala..pasal kawen tadi tu

ramai lah jugak kawan kawan tanya:
"kaw bila lagi weyh"
haih kamu semua ni. tak nampak ke saya ni masih kecil
masih comel (apehal pulak ni?haha)
lagi mawu tanye. buat lawak betul.
rase rasenye tak payah jawab pon dah tawu ape jawapan saya kan

pastu ada ke skali tu, sorang pakcik tu tanya:
"kamu dah keja blom?"
saya pon jawap la:
"blom pakcik. baru je habes blaja"
pakcik tu tanya lagi:
"kamu tanak keja ke?"
saya pon jawap la lagi:
"tahun ni tak kot.nak relax dulu.maybe tahun depan baru keja skejap sebelum sambung blaja lg."
pakcik tu pon cakap:
"heh. kawenlah tu jawapnya. anak buah pakcik bla, bla, bla bla,bla"

ku menDENY semua spekulasi spekulasi palsu tu dengan tegas
tapi masih lagi mengekalkan kesopanan dan kelembutan wanita melayu terakhir (tak ley blah.kahkahkah)
kira macam berdebatlah kami ni.
sek bek dan dan bas sampai.kalaw tak mawunya ke mahkamah kitorang
apalah pakcik ni. jangan samakan saya ngan anak buah pakciklah. pakcik tak kenal saya taw.
sedangkan orang yang dah lama knal saya pon still tak kenal saya, still slalu mempertikaikan ape yang saya nak buat, apatah lagi pakcik
saya ada list lah pakcik. things to do before marry
setakat ni 2, 3 je taw dah pass.banyak lagi dalam list tu.
i'm working on it :)
hurmm, lepas ni kalaw orang tanya bila nak kawen,
perhaps i should say tomorrow dude
people just wanted to hear what they wanted to
and since it is hard to shut others' mouth,
so, i think ignoring is much better
layan pon, buat saket ati je kan
am i right? yer, saya tawu saye betul.haha

*kawen*
harus wajib dengan orang yang kita cinta
tak macam cite nora elena tu.asal boley je.
yela.. Aaron Aziz kan. walaupon ku tak suka pon beliau,
tapi kalaw beliau nak kat saya, jalan je.haha
. .

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...