Tuesday, August 31, 2010

kau sunyi?
kau?
kau?
aku,tak perlu ditanye.
makin membesar,makin sunyi.
padahal orang kat sekeliling ramai je.
hati yg sunyi sebenarnye.
hari berganti hari,bulan berganti bulan,tahun berganti tahun
kawan berganti,cinta pun berganti
diri sendiri pon berganti identiti
sume orang nafikan dr dah berubah
jauh tinggakan diri yg dulu
yer..
memg btl
skang kite lbey up-to-date
org berfesyen,kite pon berebut jugak nak join sekaki
rase bangge bile ramai yg memuji
tp hakikatnye,
diri polos kite yg dulu lebey baek dr skang.
now,macam-macam yang kite nak
sebab kite rase macam-macam yang kite perlukan
tapi, at the end..
ape yang kite nak just nak orang perlukan kite
btl tak?
ntahlah..
aku tatau korg
tapi ni aku
hasil cerite aku,
aku tayep ape yang aku rase je
imah,shila
korgla kawan aku dr kecik
and thank god kite boley kekal sampai skang.
murni,syud,aja,ilah,wani,mai,elin and sume2lah(sori tak mention name)
koranglah kawan zaman remaje aku.
yg tgk aku membesar sampai umo aku 17 tahun
ika,mira,anis,sue,fana,qilah.
korg pon same jugak.
seronok buat kerja memonteng dengan korang
korg sume tatau macam mane rindunye aku kat korg2
slalu aku tanye dr,korang rindu kat aku jugak tak?
due perkare yg paling aku takot kat dunia ni
1st,dilupekan
and
2nd,kehilangan orang
hurmmm..
bile abes skolah,aku knal kawan baru pulak
bha,anis,pka,ila,dba(dll)
dengan korg pon best.
thanx sebap layan prangai gile aku
teman aku shopping,berjoli,denga cite sdeyh aku
and..
macam2 lagilah
lepas ni,aku akan ilang korang pulak
jumpe orang laen
kan best kalo dapat jd macam pokok.
stick je dekat satu2 tempat
sampai lah ade orang datang alihkan

oh tuhan,
banyaknye rungutan
maybe aku lah contoh hambaMU yang tak bersyukur
ramai tp still kosong
sampai bile-bile pon aku takkan paham kenape
mungkin korang pon..

No comments:

Post a Comment

Tumpahkan idea di sini..

. .

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...