Sunday, September 28, 2014

Makan Lewat Dinihari

Sekarang pukul 2.20 pagi and I am enjoying my super later dinner. DINNER. Nak tau pasal apa lambat gila aku makan? Harini, satu hari perut buat hal. I don't know why. So since aku tengah mc solat skang ni, pukul 7.30 malam lagi aku dah tidur pulas atas katil. Sepatutnya aku join budak-budak ni pergi konsert 'Kembara Sufi' pukul 8. Tapi tulah, dah keadaan tak mengizinkan, so I is redha. Terbangun pukul 1 something tadi terus aku bangun mandi. Gila kau last mandi pagi semalam kot. Nampak tak betapa busynya kehidupan aku? (See, statement gila meluat. haha).

Anyways, ingat tak dalam post lepas aku cite pasal tunggu approval masuk kelas elektif? My friends and I sedih gila sebab nama kitorang tak tersenarai pun dalam senaraijaya. Yang dapat majoriti budak-budak final year. Nak buat macam mana, priority is given to them. Then, sudah jatuh ditimpa tangga. Kitorang buat permohonan tambah julat jugak Jumaat lepas. Yang tragisnya, kitorang mintak 2 jam kredit tapi dapat 1 je. Apa kejadahlah. Tanye-tanye kat senior, rupe-rupenya kalau nak 2 jam kredit, kena mintak 4 and so on. Sebab biasanya diorang memang akan luluskan separuh je. Manalah we olls ni tau kan. So nak survey-survey elective courses dalam sistem pun tak guna jugaklah. Tak cukup kredit hour pun. Mungkin ada hikmahnya kan, who knows...

Dah lah. Nak sambung buat assignment. Nanti-nanti kita sambung cerita lagi okeh? Byeeeee

No comments:

Post a Comment

Tumpahkan idea di sini..

. .

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...